Review: piesa de teatru la Stage

Azi voi face un altfel de review, nu la produse cosmetice sau de machiaj, ci la un eveniment la care am participat saptamana trecuta. Am fost la o piesa de teatru, „Gunoierul”, care a fost jucat la Pizzeria Stage din Oradea, un bar/restaurant/pizzerie la subsolul muzeului Iosif Vulcan de catre membrii Teatrului Artemotion.

Dupa ce am coborat in subsolul cladirii am fost placut surprinsa de spatiul primitor, nu foarte mare (chiar restrans dupa o anumita ora) si de amabilitatea angajatilor/proprietarilor/actorilor, care ne-au ghidat catre „rezervarea” noastra, de care in schimb nu am fost cea mai incantata, caci era ca la un fel de bar cu scaune inalte, atat ca lipsea barul propriu-zis.. cred ca ma intelegeti la ce ma refer :))) deci am fost putin dezamagita ca am prins ultima rezervare si a fost tocmai acolo.. Ni s-a explicat ca trebuie sa „sari” la rezervari ca sa poti prinde un loc bun la o masa mai in fata, la cele brand-uite „masa actorilor”, „masa jurnalistilor”, „masa politistilor”, etc.

Am mers 8 persoane cu o ora inaintea inceperii spectacolului, sa mai savuram o bautura si o pizza extraordinara la doar 10 lei. Pizza se face mai greut, nu stiu din ce cauza, poate din cauza aglomeratiei de acolo (100 de persoane in max. 90-100mp), dar merita asteptarea. Mesele si scaunele sunt foarte ingramadite, ca sa incapa cei 100 de oameni, si fumul care se aduna inainte si dupa spectacol..devine greu de suportat.

Ce m-a surprins placut este ca din partea casei, cred ca persoanelor care vin pentru prima oara, iti dau bani „Stage” pentru a fi cheltuiti in urmatoarele vizite acolo.🙂 Cu siguranta ii voi cheltui acolo, dar cand voi merge la o cafea candva in timpul zilei..

A urmat si piesa de teatru „Gunoierul” o comedie draguta, destul de amuzanta, care a durat cam 1,3 ore, putin cam mult tinand cont de asezarea noastra nefericita. Glumele au fost dragute, unele cuprinzand insulte si injuraturi, cateva scene thriller (macelarirea papusei gomflabile) si idei canibale :)) Am citit undeva ca accesul la piese este de peste 18 ani, si chiar mi-ar fi placut sa se fi respectat, dar nu..niste parinti idioti si-au dus copilul de vreo 10 ani la aceasta piese in care se vorbese deschis despre sex, prezervative folosite, macelarirea unei femei, papusi gomflabile..etc. NOT COOL!

All in all, eu voi mai merge ca imi place, dar cu siguranta voi rezerva o masa din timp. A mai fost cineva aici? Ce parere aveti? Vi-a placut, mai mergeti?

Pupici,

Laura