Review: Sampon uscat Batiste

Buna fetelor,

Nu-i asa ca ne dorim ca parul nostru sa fie proaspat spalat si curat tot timpul? Din pacate nu tot timpul este posibil acest lucru.  Ati patit sa trebuiasca sa plecati urgent undeva, parul va era murdar si sa nu aveti timp sa il spalati? Astfel, s-a inventat samponul uscat. Iti ia mai putin de 1 minut ca parul sa arate din nou curat (chiar daca nu este, dar macar arata :))) )

SANYO DIGITAL CAMERA

Tin minte cand eram mica am avut un sampon uscat, cumparat din Ungaria, la noi nici macar nu se auzise de asa ceva, nu mai tin minte marca, dar stiu ca era intr-un falconas verde si era un praf alb care ti-l presarai pe par, si era ca proaspat spalat. De atunci nu am mai gasit nicunde un astfel de sampon uscat; pana in acest am cand am citit despre sampoanele uscate Batiste. Am avut ocazia sa incerc, multumita lui Kata, samponul uscat Batiste DIVA. SANYO DIGITAL CAMERA

Samponul uscat se foloseste intre 2 spalari de par, pentru a reinprospata parul, fara a-l uda. Acesta absoarbe uleiul in exces, improspateaza, sterilizeaza, parfumeaza si reda volumul si aspectul curat al parului. Samponul uscat este recomandat atat pentru femei cat si pentru barbati. Samponul uscat trebuie ales in functie de culoarea parului si in functie de stilul tau, (acestea se pot comanda cu miros dulce, floral, fresh si neutru).

Demonstratie: mi-am lasat parul nespalat 2 zile, dupa care am aplicat samponul uscat. Poza Inainte / dupa facuta la aceeasi lumina, in aceeasi incapere, cam in aceeasi pozitie. Imi scuzati radacinile putin crescute😀

page

Diferenta este vizibila, parul are volum, nu mai este uleios, este improspatat si are un miros foarte placut, oriental de flori – violete, iasomie si liliac, combinat cu vanilie. Singurul lucru care nu mi-a placut ca matifiaza parul, nu are stralucirea ca dupa o spalare adevarata. Nu e deranjant, doar un mic inconvenient pentru mine.

E o varietate mare din care puteti alege, in functie de culoarea parului, miros,etc. Eu una as mai fi foarte tentata sa incerc Gold Shimmer si Light&Blonde, si probabil ca le si voi incerca dupa ce termin flaconul DIVA.

Utilizarea samponului este foarte simpla: agiti flaconul, sprayezi parul la radacina, masezi si piepteni.

Nota mea: 9/10

Puteti cumpara acest minunat sampon pe site-ul http://samponuscat.blogspot.ro, doua bucati la reducere, si daca va intereseaza sa castigati unul, intrati pe pagina lor de facebook AICI.

Parerea mea e ca toate doamnele/domnisoarele ar trebui sa aiba un sampon uscat, just in case.. Pe mine m-a convins, pe voi?

Pupici,

Laura

dont be shy

5 păreri la “Review: Sampon uscat Batiste

  1. Pingback: Review: Sampon uscat Batiste Light&Blonde | Machiaj Oradea

  2. Pingback: Favoritele lunii IUNIE | Machiaj Oradea

  3. Poti folosi samponul si pe timpul noptii. samponul uscat rebuie aplicat inainte de culcare, dar fara a te pieptana si masa samponul de pe scalp. In timpul somnului, samponul absoarbe integral excesul de sebum si datorita frecarii parului de perna, efectul prafului putin albicios dispare pana dimineata, si parul arata ca si proaspat-spalat.

Comenteaza

