DIY: cum sa reparam fardurile sparte

Buna fetelor,

Probabil vi s-a intamplat si voua  sa scapati un fard pe jos si sa se sparga. Mi s-a intamplat si mie sa  mi se sparga o culoare (ca noroc ca doar una) din paleta Sleek Au Naturel, dupa ce mi-a scapat din mana direct pe gresie.

1

Noroc ca stiam trucul sa repar un fard spart, sper sa va ajute si pe voi pe viitor. In doar 5 minute puteti avea fardul ca nou, uite asa:

1. maruntiti bine fardul

SANYO DIGITAL CAMERA2. turnati spirt peste fardul maruntit si amestecati bine

SANYO DIGITAL CAMERA3. cu un servetel presati bine amesecul de fard si spirt, pana nu mai lasa urma pe servetel

SANYO DIGITAL CAMERA4. lasati macar o zi sa se evapore alcoolul, si fardul este ca nou

SANYO DIGITAL CAMERASANYO DIGITAL CAMERASper ca v-a placut micul meu tutorial despre repararea fardurilor sparte; si mie mi-ar fi fost util cu ceva vreme in urma cand nu stiam ce sa fac cu fardurile sparte, decat sa le arunc.

SANYO DIGITAL CAMERA

Va pup si va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi,

Laura

 

4 păreri la “DIY: cum sa reparam fardurile sparte

  1. foarte util, mie mi-a spart fiul meu 2 farduri pe care abia le cumparasem si culorile mele preferate, acum ma duc sa le repar, multumim pt pont

Comenteaza

