Machiajele revelionului

Buna fetelor,

De revelion am machiat cateva clientute fidele, prietene, doamne si domnisoare foarte dragute, veti vedea in pozele de mai jos.

Trendul, daca pot spune asa, anul acesta a avut baza pe sclipici/glitter, pe machiaje glam, sralucitoare, ca doar despre asta e vorba de revelion – sa intram frumoase si stralucitoare in noul an.

1. Machiaj elegant in coral si auriu

1

2. Machiajul castigat la concursul meu anual, cu sclipici argintiu si negru

23. Machiaj indraznet cu sclipici rosu, auriu si negru

44. Machiaj dramatic cu clipici mov si buze rosii

55. Machiaj sclipitor cu gitter argintiu

36. Machiaj provocator cu glitter rosu

6Machiajul meu a fost unul pe care l-am realizat intr-un timp foarte scurt, deoarece fiind toata ziua la machiat, pentru mine nu mi-a mai ramas decat o jumatate de ora (imbracat, par si machiaj) :)) Din pacate nu am o poza facuta la machiaj, a fost unul gen „pin up”, tenul pe cat se poate de impecabil, bine conturat, ochii deschisi la culoare, o umbra in pliu si trasati cu tus, iar buzele de un rosu aprins. Ati prins voi ideea…😀

Sper ca v-au placut machiajele mele facute de revelion, daca aveti intrebari, sugestii sau nelamuriri, puteti sa imi scrieti comentariu aici pe blog, pe facebook sau sa imi trimiteti un email.

Pupici,

Laura

O părere la “Machiajele revelionului

  1. Pingback: My New Year’s Eve Makeups | Makeup Oradea by Laura Bojtor

Comenteaza

