Top 10 produse de machiaj sub 20 lei

Buna fetelor,

De mult am avut in plan o asfel de postare, mi-ar face mare placere sa impartasesc cu voi din experienta mea cu produsele de makeup, care se merita cumparate si nu costa multi bani; sunt sigura ca multe veti aprecia acest articol si sper ca va v-a fi folositor.

1. Rujurile Farmasi – nenumarate nuante, texturi si finish. Mie imi plac cel mai mult rujurile lor mate si rujurile lichide, ele rezista ceva mai mult pe buze ca alte rujuri de acest gen. Pret: 12 lei – Review puteti citi AICI si AICI

1

2. Fard de ochi cremos Essence – 14 lei – se poate folosi ca si baza sau ca fard simplu. Eu mi-am ales o nuanta roz-aurie, cremoasa la inceput, dupa care se fixeaza foarte bine pe pleoape si nu se strange in pliu nici dupa ore bune.

1

3. Pensule ELF incepand de la 9 – 22 lei. Scurt review AICI

SANYO DIGITAL CAMERA

4. Rimel Maybelline Falsies – 15-20 lei depinde de unde il cumparati sau daca il gasiti la reducere

rimel

5. Balsam buze I love… Srawberries & Milkshake – 18 lei la Douglas – are un miros ametitor de milkshake de capsuni, o culoare rozaliu stralucitoare si hidrateaza de minune buzele

slide balm 2

6. Pudra matifianta Farmasi 12 lei

1

7. Fond de ten Farmasi Stay Matte – are acoperire mare, efect de matifiere a pileii si e imbogatit cu minerale – pret 20 lei

farmasi-stay-matte-foundation-0

8. Gene false Forever Lash – incepand de la 19 lei, am scris review AICI

SLIDE

9. Lacuri de unghii Flormar – 7 lei – preferatul meu e U33 gama Supershine Miracle, deoarece isi schimba culoarea in functie de lumina. Sunt foarte curioasa si de noul lor lac Duo Chrome, care se zice ca tine 2 saptamani pe unghii.. pretul e pe masura, 18 lei, dar daca face ce promite, isi merita banii.. si e inca sub 20😀 Puteti citi review AICI

page1

10. Creioane Nyx Jumbo – preturi intre 18-22 lei – sunt o baza foarte buna pentru fardurile de ochi, dar se pot folosi si ca si culori de sine statatoare. Mic review si swatch AICI

d_15123

Sper ca v-a fost folositor acest gen de articol, vor mai fi pe viitor si cu alte produse, astept sugestiile sau intrebarile voastre cu privire la acest articol sau preferinte la anumite subiecte.

Pupici

Laura

5 păreri la “Top 10 produse de machiaj sub 20 lei

  1. Pingback: Concurs: I love Cosmetics | Machiaj Oradea

Comenteaza

