Machiajul zilei – pentru zi si seara?

Buna fetelor,

Doresc sa va arat machiajul meu de zi, pe care il port destul de des. Acest machiaj poate fi purtat si ca de zi si ca de seara, eu asa zic, voi ce spuneti?

1

Este foarte simplu de realizat, am sa va descriu pasii:

Pentru fata am folosit

  • baza L’Oreal
  • fond de ten Ivatherm Joviale
  • iluminator L’oreal
  • contur Elf
  • blush Farmasi roz-auriu

Pentru ochi am folosit:

  • Baza alba de la NYX
  • Paleta Sleek Au naturel, o nuanta de bej (pe pleoapa), maro inchis (coltul extern si pliu) si alb (sub sprancene)
  • Paleta 120 culori nuanta de albastru metalic (pe pleoapa inferioara)
  • Creion NYX jumbo Milk pe waterline
  • Tus negru L’oreal pe linia genelor superioare
  • Rimel negru Bourjois 1001 cils

Pentru buze am folosit:

  • creion contur Famasi – nude
  • ruj mat Bourjois – nude
  • pentru un look de seara pueti folosi un ruj mai intens, de exemplu fucsia🙂 sau orice culoare va place voua si merge cu outfitul ales.

Sper ca vi-a placut acest tutorial si astept sa citesc parerile sau sugestiile voastre.

Comenteaza

