Machiajul zilei: Marilyn Monroe makeup

Buna fetelor,

Weekendu acesta am fost super incantata ca am putut realiza un machiaj pe care-l doresc de multa vreme sa il fac: gen Marilyn Monroe.

Cine nu cunoaste (nu cred ca exista asa o persoana) stilul M.M., am sa va descriu pe scurt: par blond ondulat, ten perfect, tus negru la ochi, buze rosii, alunita pe obraz si un sex-appeal de neegalat. Daca nici asa nu stiti  (rusinica!) iata cateva poze:

mm

Nu mi-a fost greu, caci am avut „panza” excelenta, o blonda frumoasa cu trasaturi asemanatoare, dar cu o voce muult mai frumoasa.

Aceasta e varianta mea de Marilyn, sper sa va placa!

page1Daca aveti intrebari, sugestii sau cereri, puteti sa imi scrieti coment aici sau pe email sau chiar sa dati LIKE paginii de Facebook.

pupici,

Laura

 

Comenteaza

