Zilele frumusetii OSC – machiaje – (1/4)

 

Buna fetelor,

Aceasta e prima postare cu machiajele facute de mine la Zilele Frumusetii din OSC, despre care v-am povestit zilele trecute, mai urmeaza inca trei postari de acest gen🙂

1. Smokey eye negru si rosu (grupa de varsta 20+)
timi 1

2. Machiaj de ocazie cu auriu si albastru (20+)

us polo

3. Machiaj smokey cu auriu, maro, negru (30+)

dini

4.  Machiaj de zi cu bej si maro (50+)

gyula5. Machiajul ochilor , de zi cu bej si violet (30+) – aici am machiat doar ochii. Machiajul ar fi fost mai de efect cu tenul corectat si cearcanele ascunse.

pol

Daca aveti intrebari, sugestii sau cereri, puteti sa imi scrieti coment aici, pe email sau chiar sa dati LIKE paginii de Facebook.

Pupici

Laura

3 păreri la “Zilele frumusetii OSC – machiaje – (1/4)

  1. Of ! Ce rau imi pare ca am ratat oportunitatea ! Aveai pe cineva si la categoria 40+ . Glumesc🙂
    Toate machiajele sunt reusite, dar nr. 3 este pe gustul meu, iar doamna de la nr. 4 este mult intinerita. Felicitari pentru tot ce faci !

Comenteaza

