Machiajul zilei: proba machiaj mireasa

Buna fetelor,

Am facut o proba de machiaj pentru o viitoare miresica. Am mai multe variante: pe mov si pe auriu, si cel auriu a fost cel mai pe placul clientei mele. page2

Mie mi-au placut ambele variante, ambele i-au stat foarte bine, dar ea a ales varianta eleganta in culorile auriu, maro, bej si negru.

Am avut un pic de lucru cu machiajul, din cauza ochilor descendenti si asimetriilor. Va voi arata peste cateva saptamani si machiajul final al miresicii, avand toate detaliile puse la punct: coafura, machiaj, rochita…

Voua ce stil de machiaj de mireasa va place cel mai mult? In ce culori?

Nu uitati de giveaway, unde puteti castiga un set superb cu  cristale de Cehia, AICI.

Pupici

Laura

O părere la “Machiajul zilei: proba machiaj mireasa

  1. Pingback: Machiajul zilei: Machiaj mireasa Ioana | Machiaj Oradea

Comenteaza

