Review: Zorile store – incaltaminte spre testare

Buna fetelor si baietilor (de aceasta data),

Am scris intr-un articol anterior despre campania celor de la Zorile Store, despre curatenia lor de primavara, in care au trimis spre testare incaltaminte bloggerilor din tara.

Datorita numarului mai mare de participanti decat in anul trecut, promptitudinea cu care s-a raspuns in acest an, a fost putin mai scazuta, e de inteles. Nu am reusit sa primesc incaltmintele pentru care am optat prima oara, sau a doua oara. Astfel, pana la urma m-am razgandit si am ales in loc de balerini, niste papuci de plaja pentru sotul meu. Zilele trecute i-am primit pe acestia: Papuci RIDER pentru barbati R1 ICON AD X

SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA

Descrierea lor oficiala:

Profil: Usori, eleganti si stabili, papucii Rider Icon AD au toate caracteristicile necesare pentru a va atrage atentia. Partea superioara este confectionata din materiale reciclabile, acestea oferind rezistenta si evitand iritarea piciorului iar talpa, din PVC, asigura flexibilitate si comoditate in timpul mersului. Culorile contrastante si imaginea grafica de pe talpa interioara, dau un look fresh papucilor. Asortati-va tinutele de vara cu o pereche de papuci deosebiti, alegeti Rider R1 Icon AD!

Material: Material reciclabil

Talpa exterioara: PVC

Parearea sotului meu:

Papucii sunt foarte comozi, usori, nici nu ii simti in picioare, materialul din care sunt confectionati e moale si astfel nu jeneaza deloc iar grafica lor a fost ce ne-a captat prima oara ochii. Amandurora ne place foarte mult ca papucii sunt confectionati 100% din materiale reciclabile, iar cine ma cunoste stie ca ecologia si reciclarea sunt foarte importante pentru mine.

Sper ca v-a placut scurta mea descriere a incaltarilor primite spre testare. Intrati pe site-ul lor http://www.zorilestore.ro sau pe pagina lor de Facebook AICI, pentru a putea fi la curent cu toate noutatile si concursurile lor. Toate incaltamintele care le vedeti la ei pe site, pot fi comandati la preturi fooooarte bune, iar transportul e 5 lei cu Cargus.

Pupici,

Laura

Comenteaza

