Sondaj de opinie

Buna fetelor,

La ultimul giveaway am strans neasteptat de putine inscrieri si nu imi pot da seama de ce.. Am conceput un mic sondaj de opinie, sa ma ajute pe viitor sa organizez concursuri cu mai multe inscrieri.

Feedback-ul vostru e foarte important pentru mine, si v-as fi recunoscatoare sa completati chestionarul de mai jos :*

Va multumesc pentru ca ati votat!

Pupici

Laura

3 păreri la “Sondaj de opinie

  1. A fost super frumos premiul..din pacate am ratat concursul. Eu personal, vad e-mail-urile, dar le deschid atunci cand am timp la dispozitie pentru inscriere si este posibil sa obtin acel timp intr-adevar, dupa ce se incheie concursul:((
    Regulile nu au fost multe, nu cred ca a fost asta problema.
    Am vazut ca multe bloggerite posteaza poza concursului pe facebook si share-ul se da de acolo, urmand ca finalizarea inscrierii sa se faca pe blog. Poate e mai vizibil asa;)
    Te pup, sper ca am fost de ajutor.

  2. Pingback: Giveaway: Set bijuterii de la Handmade by Raluca | Machiaj Oradea

Comenteaza

