Review: Produse Arganic Essential

Buna fetelor,

Ati auzit de uleiul de argan si beneficiile lui? NU? Va voi povesti eu in randurile ce urmeaza.

Uleiul de argan este cel mai prețios produs cosmetic natural și cel mai rar dintre uleiuri, cu beneficii majore asupra corpului, produs numai în Maroc.

Am primit spre testare doua produse pe baza de ulei de argan, de la firma ARGANIC ESSENTIAL, o crema cu ulei de argan si trandafiri si un ulei de argan cu arnica montana.

SANYO DIGITAL CAMERA

1. Uleiul de argan cu arnica montana este un ulei nutritiv, protector și regenerant, redă strălucirea și suplețea pielii. Cu acțiune puternic anti-inflamatorie, stimulează circulația sângelui si ameliorează durerile articulare. Este un produs natural avand ca ingrdeiente doar uleiul pur de argan si uleiul esential de arnica montana.

SANYO DIGITAL CAMERA

Mod de folsire: Eu l-am folosit ca ulei de corp dupa dus pentru hidratare, dupa epilare pentru calmarea pielii, ca si masca de par,  pentru tratamentul parului meu uscat si ca si ulei de par pentru  a da stralucire parului si pentru a fi usor de aranjat. Se poate folosi si în amestec cu șamponul, gelul de duș sau crema dvs, prin adăugarea a câtorva picături în acestea.

Precautii: evitati contactul cu ochii, nerecomandat femeilor insarcinate, testati pe o portiune de piele in prealabil, nu folositi pe pielea taiata, zagriata.

Pros and Cons: Sunt extrem de multumita de acest produs, ce nu imi place este mirosul, nefiind adaugat parfum, mirosul este cel de ulei. Imi place la nebunie ca este 100% natural si nu are coloranti, parfum si alti compusi, dar mirosul nu este pe placul meu. Culoarea este galben-partocaliu si are textura oricarui ulei.

Pretul este de 47 de lei la reducere, si il puteti comanda de AICI.

Nota mea: 10/10

2. Crema cu ulei de argan si trandafiri este o crema hidratanta, cu efect calmant asupra pielii. Aceasta hraneste, protejeaza si reda stralucirea tenului, datorita efectelor de hranire si revitalizare date de uleiul de argan si a efectelor de calmare si hidratare ale extractului de trandafiri.

SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERAMod de folosire: Crema are textura unui mousse, e o crema foarte usoara de culoare roz deschis. Este semi-grasa, ceea ce pentru tenul meu gras este cam o alegere nefericita la modul ca tenul imi luceste ingrozitor. Insa, crema se absoarbe destul de repede, hidrateaza foarte bine, si am folosit-o ca o crema de noapte, asa pentru mine dand rezultate foarte bune. Pentru o piele uscata sau sensibila, in schimb, e perfecta!

Pros and Cons: Crema nu contine parabeni, insa pe langa pretiosul ulei de argan si apa de trandafiri contine parafina lichida, alcool, ulei mineral,cu care nu prea ma impac. Cutia contine o cantitate mare de produs, astfel va va ajunge o lunga perioada de timp.

Pretul este de 39 lei, si il puteti comanda de AICI.

Nota mea: 7.5/10

Puteti vizita pagina lor web AICI sau sa dati Like paginii lor de facebook AICI, pentru a citi despre beneficiile uleiului de argan si despre produsele ce contin acest minunat ulei.

Pupici,

Laura

5 păreri la “Review: Produse Arganic Essential

  1. Pingback: Haul: Ce produse mi-am luat in ultima vreme | Machiaj Oradea

  2. Ce pret bun are uleiul asta! Eu am dat 35 lei pe 30 ml la alta firma, ceva mai mult …🙂 Sunt prietena cu uleiul de argan de cateva zile si ma simt confortabil aplicandu-l seara, inainte de culcare, pe gat, decolteu si maini.

Comenteaza

