Machiajul zilei: Gene naturale vs gene false

Buna fetelor,

Mi-am gasit si eu putin timp sa editez cateva poze si sa scriu acest articol, care sper sa va placa la fel de mult cat imi place mie.

In acest weekend am avut multe machiaje de ocazie de realizat pe niste fete foarte faine, si azi vreau sa va prezint doua machiaje (foarte asemanatoare, realizate pe fete diferite) unul fara gene false aplicate iar celalalt cu gene tip banda, elegante.

1. Machiaj de ocazie cu roz deschis si negru, fara gene aplicate si ruj rosu aprins:

moni2. Machiaj de ocazie in roz mai aprins si negru, cu gene false elegante si ruj rosu aprins:

amaliaMie imi plac ambele machiaje, si ambele doamne au iesit super si au fost multumite, dar eu, pentru efectul WOW, intotdeauna voi prefera genele false, chiar si mai naturale. Voi care machiaj il preferati? Credeti ca un machiaj arata mai bine cu gene aplicate sau un machiaj natural e mai avantajos pentru a nu-l incarca?

Pupici

Laura

 

 

2 păreri la “Machiajul zilei: Gene naturale vs gene false

Comenteaza

