Haul: Ce produse mi-am luat in ultima vreme

Buna fetelor,

N-am mai facut demult o postare cu produsele ce le-am achizitionat, primit in ultima vreme, s-au adunat cateva, veti vedea..

1. Produse Arganic Essentials (ulei de argan cu arnica montana si crema cu ulei de argan si trandafiri), v-am povestit AICI
page2. Produse Inglot (ruj si fard de ochi pigment), mii de mutumiri Inglot Romania. Swtachuri si review la aceste doua produse in postarea ce urmeaza.

fard

ruj3. Produse Avon (Samponel de copii fara lacrimi😀, Super Shock gel eyeliner albastru metalic, Glimmerstick negru) – revin cu review la aceste produse pentru ca sunt foarte multumita de ele; Makeup magazine nr 2 si 3, Gene false Gypsy Lashes 96, Adeziv Ardell transparent, Sampon uscat Balea verde.

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA4. Produse ELF (pensula fond de ten, pensula mica duo fiber, pensula aplicare fard, primer ochi). Review in curand!

SANYO DIGITAL CAMERADaca doriti sa cititi review despre un anume produs, lasati-mi un comentariu.

Pupici

Laura

 

Comenteaza

