Review&Swatch: Inglot Cosmetics

Buna fetelor,

Stiu sigur ca multe dintre  voi ati auzit de produsele de machiaj Inglot, dar pentru cele care acum citesc pentru prima oara despre ele, voi prezenta pe scurt acest brand.

Inglot Cosmetics este originara din Polonia, si a fost fondata in urma cu peste 25 de ani, toate produsele fiind fabricate in UE.

Doresc sa multumesc pe aceasta cale celor de la Inglot pentru minunatele produse trimise, le-am testat, mi-au placut, si mi-am propus sa cumpar si alte produse de la ei.

1. Fard de pleoape cu pigmenti puri / Pure pigment eyeshadow nuanta 85 – o nuanta sidefata de mov, maro, verde, roz, negru, depinde cum bate lumina si din ce unghi privesti fardul.

Pe cutie scrie AMC, care inseamna Advanced Makeup Components, adica componente avansate de machiaj, asta insemnand aproape 90% pigmenti puri, pudra libera  concentrata si foarte pigmentata, fara parabeni si netestat pe animale.

Pret 53 lei, il puteti comanda de pe site-ul lor: http://www.inglotromania.ro

Nota mea: 9.5/10

fard

2. Ruj de buze nuanta 106- o nuanta de roz, portocaliu, un coral aprins, putin lucios. Are in compozitie vitamina E, ulei de caise, e hidratant si nelipicios, destul de rezistent la transfer, nu contine parabeni si netestat pe animale.

Pret 47 lei (usor piperat pt un ruj, dar oricat pentru produse de calitate!) Il puteti comanda de pe site-ul lor: http://www.inglotromania.ro

Nota mea: 9/10

rujDaca v-am convins, dati Like paginii de Facebook Inglot Romania si vizitati pagina lor web pentru mai multe produse si informatii.

Pupici

Laura

 

Comenteaza

