Favoritele lunii IUNIE

Buna fetelor,

Am intarziat putin cu aceata postare, asa ca nu mai trag de timp. Iata produsele mele favoritele din luna iunie pe care le-am folosit  cu drag, unele chiar pana la epuizare😉

1. Pensula fond de ten Sigma F80 – mereu in top, si imi vine greu sa cred ca o va putea inlocui altceva. Review AICI.

2

2. Lip gloss M.A.C. Dazzleglass – aproape terminat :((

mac

3. Gene false Gypsy Lashes nr. 96

lash

4. Creion contur ochi Avon Glimmerstick –  rezistent la transfer, aplicare usoara, nu necesita ascutire

avon 1

5. Primer ochi ELF – in curand review si demonstratie ca primerul este necesar pentru machiaj.

elf

6. Sampon uscat Batiste – Diva. Musai sa-l incerc si pe cel pentru parul blond! Review AICI

banner sampon SANYO DIGITAL CAMERA 7. Mascara Bourjois 1001 cils. Poate ca am mai spus-o: pentru mine toate rimelurile sunt la fel,  ceea ce conteaza pentru  mine este peria – ea face toata diferenta! Review AICI.page 1 8. Anticearcan Bourjois Healthy mix, fruit therapy – review AICIpage

9. Fondul de ten Vichy Liftactiv – l-am terminat din pacate :((((( Review AICISANYO DIGITAL CAMERA

Voi care din aceste produse le-ati incercat? Sau care va tenteaza sa le incercati? Aveti si voi produsele voastre preferate?

Nu  uitati, ma  gasiti pe Facebook si pe Instagram: http://instagram.com/machiajoradea. Pe instagram veti vedea mai multe machiaje, swatchuri si poze interesante.

Pupici

Laura

6 păreri la “Favoritele lunii IUNIE

  1. Singurul produs folosit din lista ta este primerul de la ELF , iar el chiar conteaza , diferenta se observa de cate ori uit sa il aplic😀 , ce imi face acum cu ochiul este anticearcanul si pensula pt aplicarea fondului de ten !😀

    te pup

Comenteaza

