Review: Skin-uri telefoane

Dupa ce am citit un articol la o alta bloggerita (nu-mi mai amintesc exact cine era) despre skinurile de telefoane si laptopuri facute la o firma din Bucuresti, m-am hotarat cu sotul meu sa ne comandam si noi cate unul🙂

Am vrut sa fie unice si interesante skinurile telefoanelor, asa ca am ales sa le customizam, eu mi-am facut unul cu mine si copilul, iar sotul meu cu Yoda, fiind mare fan Star Wars. Pe acesta ultimul trebuia sa fi existat si un text,  dar dintr-o  eroare (a sistemului sau a angajatilor, nu stiu) nu a mai fost sa fie😦   Iata cele doua skinuri:

SANYO DIGITAL CAMERA

Aplicarea lor pe telefon se face foarte usor, fiind exact pe modelul telefonului. Skinul e super trendy si mai previne si zgarierea telefonului sau laptopului, dupa caz. Se poate alege din zeci de poze/modele/tipuri, pentru toate modelele de telefon sau laptop sau puteti creea propriul vostru model.

SANYO DIGITAL CAMERA

Acesta e telefonul meu cu skinul aplicat:lau

si acesta e al sotului meu.madaPretul skinului de telefon este de 30 lei/buc + taxele de transport 15 lei. Am vazut ca au si cod voucher pentru discount, dar nu stiu cum se dobandesc astea. Ce m-ar tenta foarte mult acum ar fi si un skin pentru laptopul meu ultra zagriat, si am gasit modelul acesta (doar ca pe roz mi-ar placea) care imi face cu ochiul de ceva vreme:

2012-04-20_12.13.17_14L

Ce ziceti, va place ideea de skin pentru telefon sau laptop?

Pupici

Laura

2 păreri la “Review: Skin-uri telefoane

Comenteaza

