Machiajele saptamanii trecute

Buna fetelor,

Iata cateva din machiajele realizate de ceva vreme, caci evident nu am avut timp sa le editez si se le potez. Dar in sfarsit am apucat.

Pozele de mai jos nu sunt editate, deoarece am primit o „plangere” cum ca modific prea mult pozele. Doar ca un FYI: daca modific pozele, este din cauza aparatului, care nu este unul profesional, ci chiar de generatie trecuta si doresc ca pozele sa reflecte machiajul original, asa ca modific contrastul, expunerea si intensitatea culorilor. Ca sa fie toata lumea multumita, pozele nu sunt editate de data aceasta, ca sa nu se creada ca nu imi reusesc machiajele sau ca nu-s priceputa la ceea ce fac :))

1. Machiaj elegant

ade

2. Light smokey eyes si buze rosiilacri

3. Machiaj cu roz si mov
ale

4. Machiaj indraznet alb, fucsia si movpage

5. Smokey dramatic si buze piersicaandr

6. Machiaj cu galben si negruion

7. Machiaj smokey cat eye lauCare e preferatul vostru?

Pupici

Laura

 

2 păreri la “Machiajele saptamanii trecute

  1. Aoleu faci photoshop Laura :)) la machiaje .. pfff :)) Favoritele mele sunt cele cu mov si roz😀 Macar ma mai inspire si eu pentru viitoarele machiaje😀

    te pup
    Un sfarsit de saptamana frumos !🙂

Comenteaza

