Haul de iulie: ELF, Flormar, Vichy, Avon, etc.

Buna fetelor,

Am adunat cateva produse (machiaj, accesorii, imbracaminte) in ultima vreme, de toate felurile si toate brandurile, sper sa va placa, iar daca doriti parerea mea despre oricare din ele, just let me know, si  voi face review cat de curand.

1. Produse Flormar: Fard Quad, oja mata neagra (culoarea e complet mata, din cauza blitzului poate parea lucioasa), oja Duo Chrome (dupe dupa Chanel Peridot)

1

2. Produse ELF: Beauty Book smokey eyes, doua pachete gene false banda, primer bej si alb, 3 pensule: small stipple brush, pointed foundation brush, smudge brush.2

3. Un cadou special de la sotul meu pentru aniversarea casatoriei noastre, ceas Guess. Am facut o pasiune pentru bratarile tip Shamballa, cea cu bile negre si argintii e facuta de Handmade by Raluca, iar cealalta cumparata dintr-un magazin de pantofi🙂 cu 5 lei🙂3

4. Sampon uscat Balea, produse Vichy (apa termala si crema hidratantacu SPF 50), fonduri de ten Alverde si Maxfactor colour adapt (acesta din urma e all time favorite printre fonduri de ten)4

5. Stradivarius: geanta plic destul de incapatoare, ochelari soare, buza cu maneci 3/45

6. Gene false Gypsy Lashes si adeziv transparent Ardell6

7. Produse Avon: creion mecanic dermatograf negru, creion rezistent albastru metalic7

8. Colanti Romwe🙂 Simpsons🙂8Pupici

Laura

 

2 păreri la “Haul de iulie: ELF, Flormar, Vichy, Avon, etc.

  1. Fardul de la Flormar este super-tare! Eu mi-am luat alta combinatie(urmeaza sa o prezint in toata splendoarea ei, pentru ca ma indoiam de calitatea ei si m-a impresionat placut), dar am ochit-o si pe aceasta si e superba!

Comenteaza

