Machiajele saptamanii + OOTD de vara

Buna fetelor,

Inainte de a pleca in concediu, va las cu cateva din machiajele zilelor trecute si un OOTD – o tinuta lejera de vara, sper sa va placa.

Later edit: am uitat sa postez inainte sa plec in concediu, o fac acum..dupa ce am venit :)))

1. Machiaj multicolors a

2. Machiaj baby pinkgeo

3. Machiaj baby blueroxi4. Outfit de vara (sa speram ca mai prindem cateva zile calduroase)

1Rochie H&M, pantofi Tacomar, geanta si ochelari Stradivarius, ceas Guess, bratara tip Shamballa de la Handmade by Raluca.

Pupici,

Laura

5 păreri la “Machiajele saptamanii + OOTD de vara

  1. Toate machiajele arata ft bineee !!! Sper sa mai am parte de vreme buna sa pot reproduce machiajele cele colorateee😡 ca tare mult imi placc :-p
    Iar tinuta iti vine ft bine !!🙂 mai asteptam si pe viitor astfel de postari

    Pupici

    • Multumesc Marina. Si eu sper sa mai avem parte de putin soare si cald..macar asa o saptamana :))
      Ma bucur ca iti place, insa eu am o mica retinere la postari cu imbracaminte, nu stiu de ce..🙂 In fine..poate prind mai mult curaj pentru urmatoarea.
      te pup!

Comenteaza

