Favoritele verii – Summer favorites

Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut vara asta.. abia am inceput sa ma obisnuiesc cu ea, ca a si venit septembrie cu ploaie si frig. Eu inca mai sper la o saptamana calduroasa  sa mai imi pot purta tinutele de vara.

Ce imi vine in minte vara? Intotdeauna sa ma dau cu protectie solara. Eu sicer, prefer sa am un bronz mai  light, dar sanatos, decat sa ma iau la intrecere „cine e mai negru”. Astfel folosesc de obicei pentru inceput factor 25 iar deja cand sunt bine bronzata, sau  e sfarsitul verii trec la 15-20. Pentru fata folosesc SPF50.

1. Creme solare pentru corp si fata: Garnier Ambre Solaire, Elmiplant, crema matifianta Vichy SPF 50  iar  pentru calmarea si hidratarea pielii tot timpul folosesc apa termala Vichy

1

SANYO DIGITAL CAMERA

2. Primer ELF alb sidefat (isi face treaba mai bine ca cel in culoarea pielii)

elf

3. Sampon si balsam TIGI Bed Head Dumb Blonde

IMG_20130910_234333

4. Oja Golden Rose Summer collection – turcoaz -nr. 245

1

5. Paleta nude ELF – imiplac culorile neutre, exceptand pe cel  negru mat, care e extrem de prafos si chiar gri ca si  culoare, nu  negru😦

IMG_20130621_2106476. Ceasul Guess si bratari tip Shamballa

37. Fond de ten Maxfactor Colour adapt nuanta 75 – Golden

SANYO DIGITAL CAMERA

8. Poutpaint Sleek nuanta Port – l-am folosit la acest machiaj.

port

9. Samponul uscat Batiste Blonde & Light, il puteti achizitiona de pe site-ul: http://www.samponuscatbatiste.ro. Urmeaza review foarte curand  ;)

samp

10. Serialul verii preferat: True Blood, sezonul 6

True-Blood-Season-6-Promo-true-blood-34248932-600-600Astept si parerea voastra despre favoritele voastre sau despre ale mele

pupici

Laura

Comenteaza

