Review: Sampon uscat Batiste Light&Blonde

Buna fetelor,

De cam multisor nu am mai facut un review, nu-i asa? Poate ca nu am fost prea impresionata de ultimele produse cumparate, dar de data aceasta am castigat unul, si inca unul care merita un review de cinste: Samponul uscat Batiste de la Sampon uscat Batiste (trebuie sa ii dati un like pe facebook, caci are cele mai tari concursuri!!), mii de multumiri :*

Am putut chiar sa imi aleg samponul, iar eu am ales cel pentru par blond: Light&Blonde.

sampCei care ma cunosc stiu ca sunt sucker for dry shampoos, am incercat mai multe branduri si tipuri, insa concluzia a ramas aceeasi: sampoanele Batiste sunt cele mai bune. Intr-un review trecut am testat samponul uscat Batiste-Diva, dar acesta e mult mai OK pentru parul meu. Are in compozitie si colorant galbui-auriu (se vede pe capac), special pentru blonde😉 si un miros divin de cocos si ananas😉

l2

Iata si testul inainte-dupa a parului:

L1

Rezultatul vorbeste de la sine, parul e mai curat, uscat si voluminos, chiar si radacinile putin crescute sunt mai estompate datorita vopselei din sampon :)) In comparatie cu samponul uscat Balea verde, nu are deloc miros innecacios si nu ramane prafos pe par.

Utilizarea samponului este foarte simpla: agiti flaconul, sprayezi parul la radacina, masezi si piepteni.

Nota mea: 10/10

Puteti cumpara acest minunat sampon pe site-ul  www.SamponUscatBatiste.ro sau puteti obtine mai multe infrmatii accesand pagina de Facebook: https://www.facebook.com/SamponBatiste

Voi ati mai incercat sampoanele uscate? Ce parere aveti despre ele?

Pupici,

Laura

O părere la “Review: Sampon uscat Batiste Light&Blonde

  1. Pingback: Summer favorites 2013 | Makeup Oradea by Laura Bojtor

Comenteaza

