Tutorial: Machiaj in 10 minute

Buna fetelor,

De cate ori nu vi s-a intamplat sa trebuiasca sa plecati in graba si sa nu aveti timp pentru rutina voastra de machiaj (care dureaza macar 30 de minute🙂 )? Va voi prezenta un machiaj complet de zi, dar care poate fi  adaptat si pentru unul de seara, gata in doar 10 minute!

1

Pasul 1 – Improspatati fata cu apa termalasi lasati sa se usuce pe piele sau aplicati crema de fata prefetara pentru a pregati tenul pentru machiaj (1 minut)

Pasul 2 Machiajul fetei – Aplicati fond de ten pe toata fata. Intindeti bine peste tot (spre urechi, pe gat in jos, chiar si pe pleoape). Aplicati cu ce va place: degete, pensula, burete; mie imi place cu pensula Sigma F80, are un finish airbrushed (2 minute).

SANYO DIGITAL CAMERAPasul 3 – Aplicati un strat subtire de pudra pe toata fata, peste tot pe unde ati aplicat fondul de ten (1 minut).

Pasul 4 – Conturati pometii (a) si aplicati blush pe varful obrajilor (b) (1 minut)

SANYO DIGITAL CAMERAPasul 5Machiajul ochilor – folositi o baza pentru ochi, peste care aplicati o nuanta inchisa (gri, negru, maro, caramiziu), eu am folosit un gri mat (a). Pe arcada aplicati un fard deschis la culoare (alb, bej, argintiu) (b). Trasati ochii cu fard negru sau creion dermatograf sau tus (c); eu am folosit fard negru (3 minute)

SANYO DIGITAL CAMERA

Pasul 6 – Rimelati genele (30 secunde). Optional puteti aplica si gene false banda. Aranjati cu fard sprancenele in cazul in care sprancenele nu sunt tatuate (1 minut).

lash

Pasul 7 – Rujati buzele cu orice culoare va place si vi se potriveste. Eu am folosit o culoare naturala sidefata dar pentru seara puteti opta pentru un rosu aprins sau fucsia (1 minut)

1Pupici

Laura

O părere la “Tutorial: Machiaj in 10 minute

Comenteaza

