NOTD: Unghii au naturel

Buna fetelor,

Nu mi-au placut niciodata in mod special unghiile false sau constructiile care se vad si din avion ca sunt „false”; dar asta e doar parerea mea. Am preferat sa am unghiile mele ingrijite decat unghii false, pentru ca mi s-au distrus de fiecare data dupa ce am renuntat la ele.

Cu toate astea, zilele trecute mi-am pus unghii cu gel dar am incercat sa raman la stilul natural, cat mai aproape de cele originale. Forma preferata e cea patrata rotunjita, marimea mica spre medie si culoarea un roz nude. Sincer nu inteleg si nu imi place forma stiletto..but no judging😉

image

image

Pe inelar mi-am pus putin sclipici auriu..dar la 2 minute dupa, deja regretasem :)))))

Voua ce fel de manichiura va place? Ce forma si ce lungime?

Va las cu cateva poze inspirationale, care imi plac mie foarte mult

Pupici,
Laura

image

image

Comenteaza

