Review: Pensule Sigma – un mic haul

Buna fetelor,

De Black Friday mi-am comandat, ca in fiecare an, pensule Sigma (pensule profesionale pentru machiaj). Din pacate le-am primit dupa Craciun, dar pana azi am avut destul timp sa le testez si sa va spun parerea mea despre ele.

Asa cum obisnuieste Sigma, la fiecare cumparatura de 30 dolari sau mai mult, primesti un cadou de la ei, in fiecare luna altceva – pensule, farduri, sau accesorii. In luna noiembrie cadoul a fost o pensula pentru blending E25, travel size, care era oricum in wishlist-ul meu de multa vreme. Astfel incat comanda mea a constat in alte doua pensule: pensula kabuki rotund F82 pentru aplicare fond de ten si pensula creion E30 (pencil).

1

SANYO DIGITAL CAMERA1. Pensula pentru blending E25 / E25 blending brush (travel size) – a fost cadoul primit de la Sigma

SANYO DIGITAL CAMERA

Descrierea oficiala:  Pensula pentru blending controlat (amestecat culorile)  usor plata cu peri lungi si fermi.

Utilizare: Cu aceasta pensula se amesteca culorile pe pleoapa intr-unn mod controlat, asta insemnand ca are peri lungi, fermi dar totusi foarte moi si un cap nu foarte mare si pufos (ca si E40 care e fluffy). Estompeaza liniile dure pentru un efect profesional.

Este absolut pensula mea de blending cea mai buna pana acum, dar simt ca se poate un pic si mai bine. Nu stiu de ce simt asta, se poate ca nu prea am control bun cu ea, datorita manerului scurt (travel size). E clar ca voi cumpara si pensula cu manerul lung, pentru ca am nevoie de 2-3 pensule bune de blending. Nu pierde perii, dar..dupa uscare devine putin.. „ciufulita” – trebuie neaparat uscata in forma ei initiala, altfel e haos🙂

Pret: 12$

Nota mea: 9/10

2. Pensula kabuki rotund pentru fond de ten F82 / F82 round kabuki

SANYO DIGITAL CAMERA

Descrierea oficiala: pensula pentru fond de ten mineral, cu cap rotund, din peri sintetici densi. Se recomanda pentru aplicarea pe fata a produselor minerale.

Utilizare: Anul trecut mi-am comandat si F80, cel plat, dar m-am gandit ca daca pensula ar avea capul rotund ar fi mai usor de aplicat fondul de ten. Total gresit! Este exact acelasi lucru, doar faciliteaza aplicarea fondului de ten mineral. In rest este ca si pensula F80, foarte densa si moale, rezultatul aplicarii fondului de ten este impecabil, cu efect de airbrush, nu lasa dungi ca o pensula obisnuita si nici nu iti murdaresti mainile. Nicio pensula/metoda nu se compara cu aceasta pentru aplicarea fondului de ten. Se spala cu usurinta, nu retine produs, nu i-au cazut perii. Un minus pentru mine este faptul ca foloseste foarte mult produs si se pierde printre perii densi.

Pret: 21$

Nota mea: 8.5/10

SANYO DIGITAL CAMERA

Descierea oficiala: Pensula moale cu varf ascutit, tip creion, pentru a crea machiaje smokey/fumurii prin estomparea liniilor dure a dermatografului sau a fardului
Utilizare: estomparea linerului pe linia genelor inferioare sau superioare, umbrire sau highlight  in coltul interior al ochiului sau arcada.
Perii sunt fermi si totusi moi, nu zgarie si nu inteapa, blenduieste foarte bine conturul din creion sau fard.  Imi place foarte mult, este de nelipsit pentru un machiaj smokey, este singura pensula careia nu i-am gasit munus🙂
Pret: 12$

Nota mea: 10/10

Pentru comenzi urmati linkul http://www.sigmabeauty.com/?Click=99901 si folositi codul FEB2014 pentru 10% discount.

Pupici,

Laura

Comenteaza

