Machiaj cu o singura pensula

Buna fetelor,

M-am gandit sa va arat azi un machiaj de zi care poate fi realizat DOAR cu o singura pensula, asta pentru ca poate multe dintre voi aveti doar cateva pensule, poate doar una.

Am folosit pensula E25 de la Sigma si de asemenea am folosit si o singura paleta de farduri Biguine cu 4 culori (alb sidef, verde petrol, auriu inchis, negru mat) pentru un smokey eyes purtabil ziua.

e25Pentru realizarea machiajului voi puteti alege de exemplu paleta Brische kit profesional (24 lei) sau fardul BeYu catwalk (57 lei) aplicat cu pensula BrushArt Eye (8 lei) sau Mary Kay brush (42 lei) care le gasiti pe noul meu site preferat www.aoro.ro. Este important ca pensula sa fie din par natural, moale, pentru ca fardul sa se distribuie bine pe pleoapa si sa se poata amesteca culorile.

     

La ochi aplicarea fardului se va incepe cu cele mai deschise culori, apoi cele medii, terminand cu cea mai inchisa culoare, dupa cum urmeaza:

* (1) alb sidefat in coltul intern al ochiului si pe arcada

* (2) auriu pe toata pleoapa mobila si pe cea de jos

* (3) verde petrol in pliul ochiului

* (4) negru mat in coltul extern al ochiului si usor pe pleoapa inferioara

Intensitatea culorilor poate varia in functie de preferintele voastre (daca va plac machiajele puternice sau mai cuminti), de momentul zilei (zi/seara). Eu am ales sa fie un machiaj smokey mai cuminte, pentru o zi obisnuita, purtabil la birou, facultate sau cumparaturi🙂

3Aceste combinatii de culori dau un efect smokey/fumuriu. Se completeaza cu dermatograf negru pe linia genelor inferioare si rimel pe gene. Pentru un machiaj de seara puteti opta pentru mai mult fard negru, un tus negru pe pleoapa superioara si gene false.

Pe fata am aplicat o baza hidratanta – crema Olay Total effects cu SPF 15 de pe site-ul aoro.ro apoi fondul de ten bio Lavera, in nuanta ivory 02. Acoperirea este medie, are un miros natural, fara parfum, parabeni si alte substante daunatoare tenului. Are in compozitie ulei de argan si uleiuri vegetale organice pentru un ten intinerit si hidratat. Se poate folosi pe toate tipurile de ten, chiar si pe cel gras ca al meu. Finush-ul nu este mat, este unul natural, tenul aratand radios si sanatos. Pretul in mod obisnuit este de 90 lei, dar acum il puteti achizitiona cu doar 46 lei!!

Am fixat cu pudra, si am completat cu un bronzer auriu de la Lancome.

1Pentru buze am ramas la o nuanta naturala -roz/nude – rujul lichid Farmasi nuanta 18 dar pentru un machiaj de seara buzele pot fi colorate intr-o nuanta puternica – fucsia sau rosu burgundy – Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss ruj mat de asemenea de pe www.aoro.ro

Acest ruj este de multa vreme in wishlistul meu, ador rujurile mate iar nuantele care le puteti gasi pe site-ul aoro.ro sunt absolut superbe❤ Voi ce spuneti?

Voi ce tip de machiaj va faceti in mod obisnuit, zi de zi?

Pupici,

Laura

 

2 păreri la “Machiaj cu o singura pensula

Comenteaza

