Review: Sleek Matte Me

De  ceva vreme caut un ruj rezistent mat, perfect mat. Am fost indragostita de Lime Crime Velvetines, dar m-a descurajat pretul pe care nu am fost dispusa sa il platesc  (70  lei + transport 50  lei). Dar a aparut ceva la fel de frumos si de calitativ, Matte Me de la Sleek❤ iar eu am profitat de Black Friday sa imi cumpar doua (deocamdata) nuante minunate: Rioja  Red si Fandango Purple.

DSCN0807-

Descrierea oficiala:

Ruj lichid cu finish mat, ultra-rezistent. Odata aplicat el se va fixa pe buzele tale, dand un aspect catifelat, fara luciu si creand conturul perfect datorita aplicatorului unghiular ce faciliteaza aplicarea produsului.

Aluneca usor si gratie pigmentatiei puternice nu va fi nevoie sa aplici un al doilea strat. Cu o textura usoara permite purtarea sa ore in sir fara sa creeze disconfort, fara sa se adune in pliurile gurii, fara sa usuce buzele.

Parerea mea:

Rujul lichid este foarte pigmentat, se fixeaza usor  pe buze,iar dupa ce se usuca, este greu sa fie indepartat. Nu as zice ca e ultra-rezisent (ca in descrierea oficiala), ci doar rezistent. Rezista multe ore bune pe buze dar nu se compara cu cel de la Maxfactor, de exemplu.

4Se vede  in poza rezistenta rujurilor. Nu se ia pe pahar, tigara ori pe haine. Rezista cel mai bine apei, si acceptabil demachiantului sau alimentelor grase/uleioase.

Rioja Red este o nunanta intensa de rosu, un rosu aprins cu un subton portocaliu. Este perfect mat, chiar daca in poza pare sa aiba putin luciu.

3Fandango Purple este un  mov-magenta intens, absolut superb❤ nuanta mea preferata! Din testarile mele, aceasta nuanta a rezistat mai mult timp pe buze decat cel rosu..

2Tips / Sfaturi:

  • exfoliati-va intotdeauna buzele inainte de a folosi rujuri rezistente si/sau mate
  • hidratati dupa exfoliere
  • folositi un contur de buze, in aceeasi nuanta
  • lasati sa se usuce complet
  • nu aplicati nimic peste, asta va afecta rezistenta rujului

Pret: 30 lei, sau 24 la reducere pe Make-up Shop Iasi

Nota mea: 9/10

In articolul ce urmeaza voi face un review+swatch la pigmentii Nyx, cumparati tot de Back Friday si sper si la doua pensule Sigma, care ar trebui sa ajunga.

Pupici,

Laura

 

6 păreri la “Review: Sleek Matte Me

Comenteaza

