Produse preferate: Ritual de ingrijire a tenului

Buna fetelor,

Tenul meu este unul foarte dificil; e gras, e uscat, acneic si sensibil. Este foarte greu sa gasesc produse care sa corespunda tuturor „defectelor” de mai sus, dar, cat de cat reusesc sa tin situatia sub control. Mai jos va voi prezenta cateva produse pe care le folosesc de o vreme incoace si sunt multumita de ele. Iata:

DSCN2027

1. Incep cu demachierea folosind cel mai bun demachiant pe care l-am avut vreodata: Nivea Aqua Effect. Odata ajuns pe piele crema se  transforma intr-un lichid usor, transparent care  nu lasa reziduuri grase pe piele.

niv

2. Continui cu o curatare adanca folosind alternativ Bioten crema exfolianta si Vichy Normaderm

bio

vic

3. Aplic o masca hidratanta, detoxifianta si regeneratoare de la Bvlgari Gem Essence, absolut genial

DSCN2007

4. Dupa ce inlatur masca, imi reimprospatez fata cu apa termala Avene

DSCN2032

5. Ca si crema de noapte am descoperit Shiseido Benefiance, dar din pacate am doar o mostra😦 Crema full size, nu e chiar pentru toate buzunarele.. $56

DSCN2021

6. Nici  de buze nu am uitat, le „repar” si le hidratez cu cel mai bun strugurel ever: FOREVER Aloe Lips. Este foarte hidratant, emolient, si contine aloe  vera si jojoba.

alo

Acesta ar fi produsele pe care le folosesc, unele zilnic altele saptamanal, dar de care sunt foarte multumita.

Daca doriti sa cititi un full-review despre oricare din produsele de mai sus, just let me know!

Pupici,

Laura

Comenteaza

