Review: ABH Dipbrow vs NYX eyebrow gel

Buna fetelor,

Asa cum am promis pe Facebook va fac azi o comparatie intre doua produse profesionale pentru conturarea sprancenelor:

1. Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade in nuanta Taupe

DSCN2415

2. NYX eyebrow gel in nuanta Blonde

DSCN2907

Gelul pentru sprancene ABH, fata de NYX, vine ambalat intr-un borcanas de 4gr., pe cand celalalt este in tub, la 10ml (dublu). Nuantele sunt deschise, pentru blonde si satene, dar le pot folosi si brunetele carora nu le plac sprancenele prea conturate. Ambele produse sunt rezistente la apa si transfer, rezista pe sprancene pana la 2-3 zile, depinzand de tipul tenului. Pe tenul meu gras, rezista 1 zi perfect, chiar si 2 zile, avand nevoie doar de putin retus a doua zi.

Nunata de la ABH este Taupe, care in borcan arata ca un bej-maroniu deschis, dar odata aplicat pe sprancenele mele a devenit gri inchis.Am fost foarte nemultumita de treaba asta, indoindu-ma de renumita firma a Anastasiei Soare. Mi-am decolorat sprancenele cu vreo 3 nuante, iar dupa aplicare gelul ABH nu a mai fost gri, ci un maro deschis. Se pare ca nuanta sprancenelor joaca un rol important in culoarea finala a gelului.

Aici, pe sprancenele nedecolorate, gelul e inchis la culoare

abh4

Nuanta de la NYX este Blonde, un bej-maroniu deschis, la fel arata si in tub, si pe sprancene. Ambele acopera si coloreaza si firele de par

nyx3

Swatch

DSCN2919

NYX este putin mai fluid, iar ABH se vede si  in poza, s-a cam adunat, fiind parca mai gros wsi nu s-a inins pe piele asa de bine. NYX e putin mai deschis la culoare si are un finish usor satinat (luceste in pozele facute cu flash), pe cand ABH e mat.

Testul de rezistenta la apa

DSCN2940

Poza spune tot. Am sters cu o discheta demachianta umeda de 3 ori, apasand foarte tare (se vede urma rosie pe piele) si nu ma asteptam ca NYX sa fie mai rezistent la apa decat ABH!!!

Nota mea

ABH    4 / 5 (minusurile sunt culoare gri  pe care o lasa pe sprancene nedecolorate, faptul ca e prea vascos si rezistenta la apa)

NYX  4.5 / 5 (minusurile sunt: amablajul  – fiind in tub, mie imi place mai mult ideea de borcanas (nu neaparat un minus), finishul usor satinat care luceste la flash)

Preturi si specificatii

ABH 69 lei si vine in 10 nuante iar NYX 42 lei si vine in 4 nuante

Concluzia finala

DIntre cele doua, nu imi vine sa cred ca spun asta, dar imi place mai  mult NYX, pentru culoare, textura, rezistenta, cantitate si pret. Sunt sigura ca il voi cumpara in continuare, si voi achizitiona si restul nuantelor pentru clientele mele.

Sper ca v-a multumit review-ul, am incercat sa fie cat mai explicita si sa acopar toate plusurile si minusurile ambelor produse. Acestea NU mi-au fost date spre testare, au fost ambele cumparate, iar parerea mea este sincera si obiectiva.

Pupici,

Laura

2 păreri la “Review: ABH Dipbrow vs NYX eyebrow gel

Comenteaza

