Programul de afiliere Sigma

Machiaj Oradea

Buna fetelor,

Dupa cum bine stiti, pensulele mele preferate sunt cele de la Sigma, detin vreo 8 pana acum, dar nu am sa ma opresc aici, mai am cateva must-have – uri🙂

In 2012 m-am inscris in programul de afiliere Sigma, care este un program de fidelizare si la inscriere am primit cadou o pensula kabuki si reducere de 15% la prima comanda. Am sa va descriu ce inseamna acest program de afiliere.

Programul de afiliere Sigma este o oportunitate de parteneriat pentru cei pasionati de machiaj si produse de machiaj brandul Sigma. Fiecare afiliat primeste un link unic care masoara traficul pe site-ul Sigma si castiga 10% comision la fiecare vanzare care se face prin link-ul unic.

De ce Sigma?

Firma s-a infiintat in 2008, si s-a dezvoltat intr-o firma multi-miliardara cu noi linii de produse: 55 de tipuri de penule de machiaj  si o colectie…

Vezi articol original 277 de cuvinte mai mult

Comenteaza

